دلم برای کسی تنگ است


royaye khiyali

 

 

دلم برای کسی تنگ است

که چشمهای قشنگش را

به عمق آبی دریا می دوخت

و شعرهای قشنگی

چون پرواز پرنده ها می خواند

دلم برای کسی تنگ است

کسی که خالی وجودم را از خود پر می کرد

و پری دلم را با وجود خود خالی

دلم برای کسی تنگ است

کسی که با من ماند

کسی که با من هست

دلم برای کسی تنگ است

که بیاید

و به هر رفتنی پایان دهد

دلم برای کسی تنگ است

که آمد

و پایان داد به همه ی دلتنگی ها

کسی



کسی که من همیشه دلم برایش تنگ می شود

 

بـــاتـــمام وجـــودم دوســـــــــــــــــــــــــــــــــتــتدارم عشــــــــــق مـن

 

 

154000001540000015400000



نظرات شما عزیزان:

elnaz
ساعت22:22---29 تير 1391
این وبتم خیلی نایسه عسیسم

زهرا
ساعت18:21---19 تير 1391
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
┊   ┊┊   ┊┊ ✿
┊   ┊┊  ✿✿
┊    ┊┊  
┊   ✿✿



ــــــ★
ــــــــ★
ــــــــــــــ★★
ـــــــــــــــــــــــ★★★< br /> ــــــــــــــــــــــــــــ ★★★★
ــــــــــــــــــــــــــــ ـــ★★★★★
ــــــــــــــــــــــــــــ ـــ★★★★★
ــــــــــــــــــــــــــــ ★★★★
ـــــــــــــــــــــــ★★★< br /> ــــــــــــــ★★
ــــــ★

ــــــ★
ــــــــ★
ــــــــــــــ★★
ـــــــــــــــــــــــ★★★< br /> ــــــــــــــــــــــــــــ ★★★★
ــــــــــــــــــــــــــــ ـــ★★★★★
ــــــــــــــــــــــــــــ ـــ★★★★★
ــــــــــــــــــــــــــــ ★★★★
ـــــــــــــــــــــــ★★★< br /> ــــــــــــــ★★
ــــــ★
┊   ┊┊   ┊┊ ✿
┊   ┊┊  ✿✿
┊    ┊┊  
┊   ✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




مريم
ساعت17:40---13 تير 1391
ین دیونگیست
که از همه گلهای رُز تنها بخاطر اینکه
خار یکی از آنها در دستمان فرو رفته است متنفر باشیم
که هیچ عشقی را باور نکنیم بخاطر اینکه
در یکی از آنها به ما خیانت شده است



مريم
ساعت17:40---13 تير 1391
پرنده لب تنگ ماهي نشسته بود ، و به ماهي نگاه ميکرد و مي گفت : سقف قفست شکسته چرا پرواز نمي کني

مريم
ساعت17:39---13 تير 1391
ین دیونگیست

که از همه گلهای رُز تنها بخاطر اینکه

خار یکی از آنها در دستمان فرو رفته است متنفر باشیم

که هیچ عشقی را باور نکنیم بخاطر اینکه

در یکی از آنها به ما خیانت شده است





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 12 تير 1391برچسب:,ساعت 2:1 توسط EhsaN| |


Power By: LoxBlog.Com